Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Η ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ 108154532

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Δωρεάν Παράδοση
Η ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 80.19 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 89.10€ 
Προτεινόμενη λιανική 89.10 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

Η ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ
108154532
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Αυτό το βιβλίο έχει σχεδιαστεί ώστε να σας εισάγει σε κάποιες από τις απαραίτητες μεθοδολογίες, προσεγγίσεις και εργαλεία της έρευνας. Αντιμετωπίζοντας έναν κόσμο περισσότερο ανταγωνιστικό, περισσότερο δυναμικό και περισσότερο αβέβαιο, η γνώση των ερευνητικών μεθόδων είναι σημαντική γιατί βοηθά τους ανθρώπους και τους οργανισμούς να κατανοήσουν, να προβλέψουν και να ελέγξουν το εσωτερικό και το εξωτερικό τους περιβάλλον.

Η έρευνα στον πραγματικό κόσμο συνοδεύεται από πολλές προκλήσεις. Πρώτον, πρέπει να αντλεί στοιχεία από ευρέα ερευνητικά πεδία, όπως η κοινωνιολογία, η ψυχολογία, η ανθρωπολογία, η φιλοσοφία, η επικοινωνία και τα οικονομικά. Δεύτερον, η έρευνα στον πραγματικό κόσμο σημαίνει πως ο ερευνητής πρέπει να αποκτήσει πρόσβαση σε κοινωνικές συνθήκες ή σε εργασιακά περιβάλλοντα όπου οι κύριοι χρηματοδότες της έρευνας, οι συμμετέχοντες ή ορισμένα ενδιαφερόμενα μέλη ίσως να έχουν τη δική τους ατζέντα. Πολλές φορές, μάλιστα, η ατζέντα αυτή δεν συμπίπτει αναγκαστικά με την ατζέντα του ερευνητή. Τρίτον, η έρευνα μπορεί να επηρεαστεί από το γεγονός πως οι διάφοροι χρηματοδότες της, όπως οι κυβερνήσεις ή οι επιχειρήσεις, εργάζονται σε έναν κόσμο ανταγωνιστικό, με επιρροές από το εξωτερικό τους περιβάλλον και φυσικά με χρηματοοικονομικούς περιορισμούς.

Ευελπιστούμε πως το βιβλίο αυτό θα αποτελέσει έναν οδηγό έρευνας, ο οποίος θα καλύπτει τις διδακτικές ανάγκες για το θεωρητικό υπόβαθρο των ερευνητικών μεθόδων, αλλά και θα προσφέρει στους φιλόδοξους ερευνητές στήριγμα και κίνητρο για την ενασχόλησή τους με την έρευνα του πραγματικού κόσμου.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΤΖΙΟΛΑΣ 
Σελίδες : 760 
ISBN : 978-618-221-033-8 
Σχήμα : 21Χ29 
Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
Έτος έκδοσης : 2023 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

  • Η ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜ...

    Η ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜ...

    Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση