ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ 108080498

Παράδοση σε 4-6 μέρες
21.10 €
Ελάχιστη 30 ημερών 21.10€
Προτεινόμενη λιανική 21.10 €
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ

Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
108080498
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Το βιβλίο πραγματεύεται δύο είδη έρευνας: την ποσοτική και την ποιοτική έρευνα. Επίσης προσδιορίζονται τα διάφορα είδη του ερευνητικού σχεδιασμού που χρησιμοποιούνται στην έρευνα. Ειδικότερα, γίνεται αναφορά για το σχεδιασμό και τη διατύπωση των ερωτήσεων της έρευνας.
Κύριος σκοπός του βιβλίου είναι να παρουσιάσει τις μεταβλητές που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη στην πορεία της εφαρμογής της έρευνας. Σε σχέση με αυτές τις μεταβλητές, εξετάζεται η διάκριση στην οποία προβαίνουν οι ερευνητές και οι επαγγελματίες μεταξύ ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας.
Έτσι το βιβλίο πραγματεύεται:
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ


Εκδότης : | ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ |
Σελίδες : | 216 |
ISBN : | 978-960-6674-45-7 |
Μήνας έκδοσης : | Μάρτιος |
Έτος έκδοσης : | 2010 |
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ


Είδατε πρόσφατα
-
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |