Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΟΛΥΜΕΣΑ
  • ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:45.00 € 
μόνο 40.50 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
(108147711)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΗΧΟΣ, ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΙΝΤΕΟ, ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ

Χρήση και Προγραμματισμός Πολυμέσων Ψηφιακός Ήχος, Ψηφιακό Βίντεο, Ψηφιακή Απεικόνιση και Προγραμματισμός Πολυμέσων

Καλύπτονται τα θέματα:

  • Εισαγωγή στα Πολυμέσα
  • Θεμελιώδη Στοιχεία της Ψηφιακής Απεικόνισης
  • Απαθανάτιση και Επεξεργασία Ψηφιακών Εικόνων
  • Θεμελιώδη Στοιχεία του Ψηφιακού Ήχου
  • Καταγραφή και Επεξεργασία Ψηφιακού Ήχου
  • Θεμελιώδη Στοιχεία του Ψηφιακού Βίντεο
  • Ψηφιακό Βίντεο: Μεταπαραγωγή
  • Εισαγωγή στην HTML
  • Βίντεο και Ήχος στην HTML5
  • Θεμελιώδη Στοιχεία Προγραμματισμού με την JavaScript
  • Καμβάς της HTML5: Εικόνες και Σχέδια
  • Καμβάς της HTML5: Κινησιοδότηση
  • Καμβάς της HTML5: Διαδραστικότητα
  • Εισαγωγή στην Αντικειμενοστραφή JavaScript

    Τα προγράμματα εφαρμογών που μελετώνται και χρησιμοποιούνται για την δημιουργία και την επεξεργασία πολυμέσων και για τον προγραμματισμό πολυμέσων είναι τα εξής:

    Ψηφιακές Εικόνες
    Adobe Photoshop, Adobe Illustrator

    Ψηφιακός Ήχος
    Adobe Audition, Audacity, Apple Garage Band, Sony Sound Forge, SONAR, Sony ACID Pro

    Ψηφιακό Βίντεο
    Adobe Premiere Pro, Apple Final Cut Pro, Sony Vegas, Adobe Encore DVD, Sony DVD Architect

    Συγγραφή Πολυμέσων και Εισαγωγή στον Προγραμματισμό μέσα στο Περιβάλλον Προγραμματισμού Παιχνιδιών
    Adobe Dreamweaver, συντάκτες απλού κειμένου (όπως Notepad για Windows και TextEdit για Mac OS)

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ Μ. 
    Σελίδες : 544 
    ISBN : 978-960-512-703-9 
    Σχήμα : 17Χ24 
    Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
    Έτος έκδοσης : 2018 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση