Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΧΗΜΕΙΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
  • ΧΗΜΕΙΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΧΗΜΕΙΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
(108147020)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο Οδηγός Επανάληψης για τη Χημεία Γ΄ Λυκείου -Προσανατολισμός Θετικών Σπουδών οργανώνεται σε δύο μέρη.

Στο Μέρος Ι προτείνουμε την Επανάληψη κάθε κεφαλαίου σε βήματα, τα οποία περιλαμβάνουν:

1ο Βήμα: Επανάληψη στη θεωρία
Στο βήμα αυτό, ξεκινά η επανάληψη με σκοπό την προετοιμασία για το Α και το Β θέμα των Εξετάσεων. Για τον σκοπό αυτόν δίνονται:
-Έννοιες και λέξεις-κλειδιά.
-Οι στόχοι που πρέπει να επιτευχθούν με την επανάληψη του κεφαλαίου.
-Σημαντικά σημεία του κεφαλαίου.
-Πρόταση μελέτης από το σχολικό βιβλίο.

2ο Βήμα: Τεστ αυτοαξιολόγησης
Πρόκειται για έναν διαγνωστικό έλεγχο που θα βοηθήσει στον εντοπισμό των σημείων του κεφαλαίου που οι μαθητές δεν θυμούνται, δεν έχουν κατανοήσει ή και αγνοούν.
Για τον ευκολότερο εντοπισμό των σημείων αυτών, στις απαντήσεις του τεστ (οι οποίες δεν περιλαμβάνουν εξηγήσεις) δίνεται ο στόχος που εξυπηρετεί κάθε ερώτημα καθώς και η ενότητα του κεφαλαίου στην οποία αντιστοιχεί.

3ο Βήμα: Εξάσκηση σε θέματα σύμφωνα με τις Εξετάσεις
Στο βήμα αυτό δίνονται για εξάσκηση μια σειρά από:
-Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής σύμφωνα με το Α θέμα των Εξετάσεων.
-Ασκήσεις σύμφωνα με το Β θέμα των Εξετάσεων.
-Ασκήσεις από το σχολικό βιβλίο που πρέπει να έχετε λύσει.
-Ασκήσεις σύμφωνα με το Γ ή / και Δ θέμα των Εξετάσεων.
Πρόκειται για ασκήσεις ενός ή δύο ερωτημάτων (σύντομης διάρκειας),που καλύπτουν τις βασικές κατηγορίες των ασκήσεων που τίθενται στα Γ και Δ θέματα των Εξετάσεων.

Στο Μέρος ΙΙ περιλαμβάνονται Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης αυξημένης δυσκολίας, στα οποία παρουσιάζονται συνδυαστικά θέματα από την ύλη του μαθήματος της Χημείας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ 
Σελίδες : 560 
ISBN : 978-960-563-187-1 
Σχήμα : 17Χ24 
Σειρά : ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 
Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
Έτος έκδοσης : 2018 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση