Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΩΣ ΠΟΙΗΣΗ
ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΑ
  • ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΩΣ ΠΟΙΗΣΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:15.50 € 
μόνο 13.95 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΩΣ ΠΟΙΗΣΗ
(108146601)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ

Ο Ελβετός παραμυθιολόγος (κατεξοχήν του ευρωπαϊκού παραμυθιού) Max Luthi θεωρείται μεταξύ των σημαντικότερων διεθνώς μελετητών της λαϊκής (προφορικής) ποίησης. Κορυφαίο έργο του αποτελεί το παρόν βιβλίο με τον εύγλωττο τίτλο και κυρίως τον υπότιτλό του: Το λαϊκό παραμύθι ως ποίηση. Αισθητική και Ανθρωπολογία (1975). Με την αισθητική αναζητεί τη λογοτεχνική μορφή του παραμυθιού, με την ανθρωπολογία την εικόνα του ανθρώπου και του κόσμου του. Παρατηρεί ότι, παρά τις αναρίθμητες παραλλαγές των διαφόρων αφηγήσεων, επανέρχεται σε αυτές πάντα όμοιος ένας ιδιαίτερος τύπος ανθρώπου. Πιστεύει εξάλλου ότι το ωραίο είναι το πρώτο και κύριο στο παραμύθι. Αλλά και η παρουσία του παραμυθιακού ήρωα και της ηρωίδας υπάρχει ισάξια δίπλα στην ομορφιά. Το ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι και τα δύο αυτά μεγέθη πλάθονται χωρίς καμία προϋπολογισμένη σκοπιμότητα, αυθόρμητα, μόνο με ό,τι άρεσε στους παραμυθάδες και ό,τι σκέφτονταν. Ανάλογα διαμορφωνόταν και ένας βαθύτερος στοχασμός. Για παράδειγμα, αναφέρει ο Luthi τη συμβολική ιδέα που επικρατεί απαρέγκλιτα στα λαϊκά παραμύθια ότι η ομορφιά είναι η εξωτερική όψη της καλοσύνης, η ασχήμια είναι η εξωτερική όψη της κακίας. Οι καλές ηρωίδες είναι εξ ορισμούόμορφες, οι κακές είναι άσχημες.

Στο βιβλίο δίνονται απαντήσεις για τα κύρια ζητήματα που σχετίζονται με το παραμύθι: αγριότητα, σύγκρουση καλού και κακού, η μορφή του ήρωα και της ηρωίδας, η έννοια του συμβόλου, το μοτίβο της μεταμόρφωσης κ.ά. Ένα ανεκτίμητο προσόν του βιβλίου έγκειται στον καθαρό λόγο του, μακριά από μια θεωρητικίζουσα γλώσσα, όπως συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΤΑΚΗ 
Μετάφραση : ΚΑΤΡΙΝΑΚΗ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ 
Σελίδες : 368 
ISBN : 978-960-16-5122-4 
Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
Έτος έκδοσης : 2018 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση