Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Ελληνική Λογοτεχνία
Ξένη Λογοτεχνία
Επιστημονική Φαντασία
Εφηβική Λογοτεχνία
Βιογραφίες - Μαρτυρίες
Δοκίμια
Θέατρο
Κόμικ
Ποίηση
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΟΣ
ΔΟΚΙΜΙΑ
  • ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:12.72 € 
μόνο 10.18 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΟΣ
(108142223)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Εκθέτουμε εαυτούς, συχνά κρύβοντας πράγματα που ξέρουμε πως ίσως δεν αρέσουν. Αποκαλύπτουμε τις προτιμήσεις μας, έχοντας όμως επίγνωση των περιορισμών μας. Προσβλέπουμε στην αμοιβαία έλξη και ελπίζουμε πως θα προκύψει ο ερωτικός εταίρος των σχεδίων μας. Και όταν πτωχεύουμε ερωτικώς, επανερχόμαστε στην αγορά των εραστών και επίδοξων εταίρων με νέα σχέδια και ανανεωμένες προσδοκίες - ή μήπως όχι;

Βραχύβιες και μακρόχρονες ερωτικές σχέσεις που άλλοτε είναι συναρπαστικές και, διόλου σπάνια, αποπνέουν την κόπωση και, ενίοτε, την δυσθυμία των εταίρων. Σχέσεις ανάμεσα σε αταίριαστους ανθρώπους και σχέσεις εκ προοιμίου ετεροβαρείς, τουτέστιν σχέσεις εύθραυστες, που όμως κρατούν. Και άνθρωποι που έχουν κάθε διάθεση, αν όχι ανάγκη, να συνετά ραθούν ερωτικώς, άνθρωποι πιθανώς αξιαγάπητοι, που είναι όμως μόνοι για καιρό. Στην αγορά των επίδοξων εταίρων, κάποιες φορές ο έρωτας μοιάζει να κατανέμεται άριστα, όσος υπάρχει διαθέσιμος και όπως ζητείται ακριβώς. Είναι όμως συνηθέστερο πως η αγορά του έρωτα αποτυγχάνει, πως οι επιθυμίες μένουν ανεκπλήρωτες ή ικανοποιούνται μερικώς, συχνά και απατηλώς.

Η οικονομική προσέγγιση στο ερωτικό φαινόμενο δεν είναι αυτονόητη. Μάλλον ξενίζει. Παρ’όλα αυτά, η τυποποιημένη (περισσότερο ή λιγότερο) αυστηρώς και απλουστευτική επομένως θεώρηση του έρωτα παράγει νέους και απροσδόκητους, ίσως, συνειρμούς και εξηγήσεις και ανταγωνίζεται καθιερωμένες μεν, αλλά αντιφατικές ιδέες και πεποιθήσεις. Σκοπός της οικονομικής προσέγγισης είναι να μας εκπλήξει, να διαταράξει τους συμβατικούς συλλογισμούς μας, να μας διασκεδάσει τελικώς, καλώντας μας να διανοηθούμε εκείνο που μοιάζει αδιανόητο. Αυτός ακριβώς είναι ο σκοπός του δοκιμίου τούτου.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 164 
ISBN : 978-960-02-3336-0 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
Έτος έκδοσης : 2017 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση