Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΟΓΟΣ
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
  • ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΟΓΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:20.01 € 
μόνο 18.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΟΓΟΣ
(108133902)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το εν λόγω βιβλίο αποτελεί μια απόπειρα επιστημονικής καταγραφής και ανάλυσης του δημόσιου δια-λόγου γύρω από το πρώτο «μνημόνιο», όπως αυτός εκφράστηκε μέσω δηλώσεων πολιτικών εκπροσώπων κοινοβουλευτικών κομμάτων και δημοσιογράφων.

Θεωρητική αφετηρία του βιβλίου αποτελεί η έννοια της προπαγάνδας, η οποία παρουσιάζεται μέσα από ένα ιστορικό και κοινωνικό πρίσμα, για να εφαρμοστεί ερευνητικά στην ανάλυση του πολιτικού και δημοσιογραφικού λόγου όπως αυτός εκφράστηκε μέσα από κυρίαρχα τηλεοπτικά και διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης το διάστημα Φεβρουαρίου- Ιουνίου 2010, σε μια εξαιρετικά κρίσιμη πολιτικά, οικονομικά και κοινωνικά περίοδο της σύγχρονης ιστορίας.

Από τη διεξαχθείσα έρευνα προκύπτει ότι η προπαγάνδα αποτελεί αναπόσπαστο συστατικό του δημόσιου λόγου επί «επίδικων» θεμάτων, όπως αυτός εκφράζεται από παράγοντες της δημόσιας ζωής και μεταδίδεται από τα μέσα ενημέρωσης.

Παράλληλα, προκύπτουν μια σειρά από στοιχεία αναφορικά με το «είδος» της προπαγάνδας που χρησιμοποιήθηκε από διαφορετικούς ομιλητές, όπως το αν προσπαθούσε να «απευθυνθεί» στο συναίσθημα ή τη λογική των πολιτών, το αν διαφοροποιούνταν ανάλογα με τον κομματικό σχηματισμό ή την ιδιότητα του ομιλητή ή αν εν τέλει το «μνημόνιο» παρουσιάστηκε στο κοινό από τα ΜΜΕ με τρόπο που να ανταποκρίνεται στο πραγματικό του περιεχόμενο ή όχι.

Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια απόπειρα προσέγγισης των τάσεων που διαμορφώνονται στην εκφορά του σύγχρονου δημόσιου λόγου από τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ, μια εκφορά που εν τέλει φανερώνει σε μεγάλο βαθμό έλλειψη ορθολογισμού και κριτικής προσέγγισης των σύγχρονων προβλημάτων και έχει συμβάλει αποφασιστικά στη δημιουργία κλίματος πόλωσης και φανατισμού που διέπει το δημόσιο διάλογο και την κοινωνία.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ DA VINCI 
Σελίδες : 272 
ISBN : 978-960-9732-09-3 
Έτος έκδοσης : 2014 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση