Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:50.00 € 
μόνο 45.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑ
(108145185)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η παγκόσμια οικονομική κρίση η οποία ξεκίνησε από τον χρηματοπιστωτικό τομέα το 2008, και σύντομα γενικεύτηκε, έπληξε την Ελλάδα με αναπάντεχη σφοδρότητα - τα εισοδήματα κατέρρευσαν, η ανεργία εκτινάχθηκε στο 27%, τα μισά τραπεζικά δάνεια δεν εξυπηρετούνται. Γιατί συνέβη αυτό και τι πρέπει να γίνει για να μην επαναληφθεί; Είναι προτιμότερο να μείνουμε στο ευρώ ή να επιστρέψουμε στη δραχμή; Τι θα κάνουμε με το τεράστιο δημόσιο χρέος; Μπορεί να γίνει βιώσιμο το κοινωνικό κράτος; Πρέπει άραγε να συμβιβαστούμε με την ιδέα μιας ατέρμονης λιτότητας;

Οι συγγραφείς του βιβλίου, που ανήκουν στην αφρόκρεμα των ελλήνων οικονομολόγων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, διερευνούν ποιες ανεπάρκειες επέτρεψαν να εκδηλωθεί η κρίση με τόσο μεγάλη ένταση σε πολλούς τομείς της οικονομίας, αλλά και πέρα απ' αυτήν, και τι πρέπει να γίνει βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα ώστε να τεθούν οι βάσεις για να ανασυγκροτηθεί η ελληνική οικονομία και να ορθοποδήσει η χώρα.

Γράφουν οι: Γεώργιος-Μάριος Αγγελέτος, Κώστας Αζαριάδης, Κώστας Αρκολάκης, Δημήτρης Βαγιανός, Νίκος Βέττας, Μανόλης Γαλενιανός, Χρήστος Γκενάκος, Αρίστος Δοξιάδης, Μιχαήλ Γ. Ιακωβίδης, Γιάννης Μ. Ιωαννίδης, Πάνος Καναβός, Σταυρούλα Καρατζά, Παναγιώτης Καρκατσούλης, Γιάννης Κατσουλάκος, Χρήστος Κωτσόγιαννης, Αντιγόνη Λυμπεράκη, Κώστας Μεγήρ, Δάφνη Νικολίτσα, Χάρης Ντέλλας, Σταύρος Παναγέας, Ηλίας Παπαϊωάννου, Χριστόφορος Πισσαρίδης, Βασιλική Σκρέτα, Έφη Στεφοπούλου, Κυριάκος Σουλιώτης, Πλάτων Τήνιος, Μαργαρίτα Τσούτσουρα, Μαρία Φλεβοτόμου, Μιχάλης Χαλιάσος, Γκίκας Χαρδούβελης, Γιώργος Χούπης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΗΤΗΣ 
Σελίδες : 816 
ISBN : 978-960-524-502-3 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2017 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση