Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:33.00 € 
μόνο 29.70 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ
(108145575)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΟΥ ΕΙΚΟΣΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΑΙΩΝΑ

Σε μια εποχή έντονων εξελίξεων στον χώρο του βιβλίου και των εκδόσεων, μετά από περίπου πέντε αιώνες αδιατάρακτης κυριαρχίας της εφεύρεσης του Γουτεμβέργιου, οι μέθοδοι και οι πρακτικές παραγωγής, διάθεσης και ανάγνωσης των βιβλίων αμφισβητούνται και μεταβάλλονται ραγδαία. Ο εκδοτικός κλάδος αντιμετωπίζει κρίσιμες προκλήσεις, από την παγκοσμιοποίηση και τη συγκέντρωση των εκδόσεων υπό τον έλεγχο κολοσσιαίων συγκροτημάτων ως την ψηφιακή μετάβαση και την ανατροπή των δεδομένων της λιανικής πώλησης. Ο συνδυασμός οικονομικών πιέσεων και τεχνολογικών αλλαγών υποχρεώνει τους εκδότες να αναθεωρήσουν τις παραδοσιακές πρακτικές τους και να ανασχεδιάσουν ριζικά το μέλλον και τις προοπτικές των επιχειρήσεών τους στη νέα ψηφιακή εποχή.

Ο John B. Thompson συνθέτει την πρώτη σε βάθος μελέτη των σύγχρονων δεδομένων στο πεδίο των εμπορικών εκδόσεων. Αναλύει τη μεταμόρφωση του πεδίου από τη δεκαετία του 1960 και κάνει μια λεπτομερή καταγραφή του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί σήμερα ο κόσμος των εμπορικών εκδόσεων. Εστιάζει στον ρόλο των εκδοτών, των ατζέντηδων και των βιβλιοπωλών, και δείχνει πώς η ιδιαίτερη δομή και δυναμική του εκδοτικού πεδίου διαμορφώνει τις πρακτικές και τις επιχειρηματικές στρατηγικές τους. Σε αυτή την αναθεωρημένη δεύτερη έκδοση δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμφάνιση του ψηφιακού βιβλίου και στις επιπτώσεις της «ψηφιακής επανάστασης» για το παρόν και το μέλλον του εκδοτικού και βιβλιοπωλικού κλάδου.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΕΔΙΟ 
Μετάφραση : ΚΑΡΑΚΑΤΣΟΥΛΗ ΑΝΝΑ 
Σελίδες : 576 
ISBN : 978-960-546-779-1 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2017 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση