\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
FRUSTE
(108146602)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Εκτός από μια εκτενή επιχειρηματολογία που προσπαθεί να τεκμηριώσει την αναπαραγωγική, τελικά, λειτουργία της υποχρεωτικής εκπαίδευσης και την αδυναμία της να σταθεί συνεπής στους στόχους που διακηρύττει για την πολιτική παιδεία με τα υπάρχοντα σχολικά εγχειρίδια και προγράμματα, η παρούσα εργασία προσπαθεί να σταθεί στο πλευρό όλων εκείνων που υποστηρίζουν ότι η κατασκευή του δημοκρατικού υποκειμένου, του υποκειμένου της χειραφέτησης, δεν μπορεί παρά να υλοποιείται βιωματικά, κυρίως στην πρώιμη και μέση εφηβική ηλικία. Επιχειρεί δε να εμβαθύνει σε αυτές τις θέσεις στηριζόμενη σε θέσεις της σύγχρονης Πολιτικής Θεωρίας και Κοινωνικής Ψυχολογίας για τη διαπλαστική δυναμική του πλήθους και σε εφαρμόσιμες εκπαιδευτικές πρακτικές που ενισχύουν τις αξίες της ισοελευθερίας και την προοπτική της χειραφέτησης. Τέλος, προκειμένου να διασφαλιστεί αυτή η προοπτική, παρουσιάζει ορισμένες αναγκαίες προϋποθέσεις και αλλαγές στη λειτουργία των κοινωνικοπολιτικών θεσμών. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|