Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:39.80 € 
μόνο 35.82 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
(108145089)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο "Εισαγωγή στην Ποιοτική Έρευνα" εισάγει διαμέσου της ερευνητικής διαδικασίας, τις θεωρητικές βασικές αρχές των σχεδίων έρευνας και των εφαρμογών τους.

Στα περιεχόμενά του περιλαμβάνει: τις σημαντικότερες μεθόδους της συλλογής και ερμηνείας δεδομένων, παρουσιάσεις τρόπου λήψης συνεντεύξεων, ομάδες εστίασης, παρατηρήσεις, εθνογραφικές μελέτες, αναλύσεις φωτογραφιών, ταινιών και βίντεο καθώς και μορφές κωδικοποίησης, διαλόγου και ερμηνευτικών προσεγγίσεων.

Παρουσιάζονται επίσης: κριτήρια που έχουν τεθεί κατόπιν επεξεργασίας ως προς την επιλογή του κατάλληλου υλικού, την καταγραφή των διαδικασιών, την αξίωση ισχύος, τα ζητήματα που σχετίζονται με την ανάδειξη των αποτελεσμάτων, αλλά και οι πτυχές του συνολικού εγχειρήματος της ποιοτικής μεθόδου που οδηγούν στον προσδιορισμό των κριτηρίων αυτών.

Συμπληρωματικά κεφάλαια έχουν αφιερωθεί σε νεότερες προσεγγίσεις όπως η χρήση Η/Υ, η σύνδεση με τιε ποσοτικές μεθόδους και η ποιότητα της ποιοτικής κοινωνικής έρευνας.

Αυτή η νέα έκδοση λαμβάνει υπόψη της: μαθησιακούς στόχους, καθώς και κεφάλαια με την ηθική και το σχεδίασμά της έρευνας, την ανάλυση εγγράφων και την έρευνα που διενεργείται και διευρύνεται on-line.

Πλέον αυτών περιέχονται:
- Ένα κεφάλαιο που περιγράφει τις μεθοδολογικές προσεγγίσεις στην ποιοτική έρευνα.
- Εισαγωγικές ενότητες στην αρχή του καθενός από τα επτά μέρη του βιβλίου, οι οποίες προετοιμάζουν το έδαφος και ορίζουν τις έννοιες-κλειδιά.
- Πολλά νέα πρακτικά παραδείγματα που δείχνουν πώς εκτελούνται όλες οι πλευρές ενός σχεδίου ποιοτικής έρευνας.
- Ασκήσεις που παρέχουν την δυνατότητα να ελέχθη η κατανόηση των κεφαλαίων που διαβάστηκαν.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ 
Σελίδες : 640 
ISBN : 978-618-5036-25-6 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2017 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση