Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS)
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ MANAGEMENT
  • ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS)
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:37.00 € 
μόνο 33.30 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS)
(108143539)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΙΑ ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

" Ο έντονος ανταγωνισμός στις παγκόσμιες αγορές, η παραγωγή και ευρεία χρήση προϊόντων με μικρό κύκλο ζωής, και οι αυξημένες προσδοκίες των καταναλωτών σε συνδυασμό με τη διαρκή εξέλιξη των τηλεπικοινωνιών, της πληροφορικής και των μεταφορών, αποτελούν τα βασικά κίνητρα για τη συνεχή εξέλιξη της εφοδιαστικής αλυσίδας και των τεχνικών διαχείρισής της.

Η «μάχη» για την επικράτηση δεν γίνεται πλέον μεταξύ επιχειρήσεων, αλλά μεταξύ εφοδιαστικών αλυσίδων. Η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας -Εφοδιαστική, Supply Chain Management (SCM) ή Logistics- είναι ένας σχετικά νέος τρόπος αντίληψης των προβλημάτων που καλείται να αντιμετωπίσει η διοίκηση μιας επιχείρησης δεν εξετάζει μόνο την ίδια την επιχείρηση, αλλά λαμβάνει υπόψη και το ευρύτερο περιβάλλον, δηλαδή την εφοδιαστική αλυσίδα της. Ουσιαστικά, πρόκειται για έναν νέο τρόπο θεώρησης και επέκτασης της έννοιας της Διοίκησης Παραγωγής ή Εκμετάλλευσης (Operations Management).

Στόχος αυτού του βιβλίου είναι η παρουσίαση μοντέλων και μεθόδων λύσεων που βοηθούν σημαντικά στον σχεδιασμό, την κατάρτιση του προγραμματισμού και τη λειτουργία των εφοδιαστικών δικτύων. Η μελέτη των θεμάτων γίνεται με γνώμονα τα εξής: τον προσδιορισμό του εκάστοτε προβλήματος, τη συγκέντρωση και ανάλυση των απαραίτητων πληροφοριών, και τη λήψη της «σωστής και βέλτιστης» απόφασης.

Αυτή η 2η έκδοση του βιβλίου έχει εμπλουτιστεί με 310 ερωτήσεις, 55 ασκήσεις (στα Excel και Lindo) -για τις μισές από τις οποίες δίνονται και οι λύσεις τους- και 48 αναλυτικά παραδείγματα με θέμα τις Εγκαταστάσεις, τις Προβλέψεις, τον Συγκεντρωτικό Προγραμματισμό, τα Αποθέματα και τις Μεταφορές.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
Σελίδες : 600 
ISBN : 978-960-461-769-2 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2017 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση