Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:20.01 € 
μόνο 18.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
(108141203)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΡΙΣΚΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ

Έχουμε συνηθίσει να αντιμετωπίζουμε τις αποφάσεις που παίρνουν οι έφηβοι για την μεταλυκειακή τους πορεία είτε ως το αποτέλεσμα μιας ορθολογικής επεξεργασίας, κατά την οποία σταθμίζουν τα υπέρ και τα κατά της τάδε ή της δείνα επιλογής, είτε ως το αποτέλεσμα μιας αναπτυξιακής πορείας, τα στάδια της οποίας καθορίζουν με έναν κανονιστικό τρόπο το αν μία απόφαση είναι ώριμη ή όχι. Στη μελέτη αυτή αναπτύσσεται μία διαφορετική αντίληψη για το εν λόγω ζήτημα, με βασική θέση πως για να κατανοηθεί η απόφαση αυτή πρέπει να ενταχθεί στην ολότητα του κόσμου της ζωής του εφήβου.

Μία τέτοια επιστημολογική και θεωρητική μετατόπιση προϋποθέτει την εστίαση σε δύο επίπεδα: από τη μία, να συλλάβει κανείς τις βουλητικές, γνωστικές και συναισθηματικές λογικές οι οποίες εγγράφονται στις αφηγηματικές δομές που αναπτύσσουν οι έφηβοι για να κατανοήσουν τον εαυτό τους από την άλλη, να ανασυγκροτήσει τον τρόπο με τον οποίο αυτές οι δομές είναι ριζωμένες (ή "ριγμένες", όπως θα έλεγε ο Χάιντεγκερ) μέσα στον κόσμο στον οποίο ζουν και μεγαλώνουν.

Η μελέτη καταλήγει όχι σε μία απλή ερμηνευτική περιγραφή της καθημερινής ζωής των εφήβων αλλά στον εντοπισμό των αιτιακών διαδικασιών οι οποίες συμβάλλουν στην ανάδειξη τεσσάρων βιογραφικών μορφών ταυτότητας του εφήβου. Σε κάθε μία από αυτές τις βιογραφικές μορφές αντιστοιχεί μία ειδική λογική, η οποία έχει τη δύναμη να παράγει μία συγκεκριμένη μορφή ταυτότητας και όχι άλλη και να δρομολογεί αντίστοιχες διαδρομές του βίου μετά το λύκειο.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : OPPORTUNA 
Σελίδες : 332 
ISBN : 978-960-553-042-6 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2017 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση